ahly_never.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلاوى وافتخر واللى مش عاجبه ينتحر

اهلى نيفر3الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاهلى نيفر2اجدد كليبات ابوتريكهمابنقبلش الاهانهوحوش افريقياطلبت الاشرافكرسى الاعترافعبقرينو المنتدىكوفى شوب المنتدىمجلة المنتدى

كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي

الملاك البرئ
عسولة الاهلى
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
اهلاوي من عصر الفراعنة
مشرف عام
مشرف عام
اهلاوي من عصر الفراعنة

الصوره الشخصيه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 N8016159874_8663
الدوله : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Female31
التأسيس : 15/10/2009
الهوايه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Riding10
المزاج : مشفره
احترام قوانين المنتدى : 100%
المهنه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Studen10

كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 10:06 pm

عندك حق يا سمسمة حازم دة زي الردار بيلقط اية غلطة
https://ahlynever.ahlamountada.com/forum.htm
اهلاوي من عصر الفراعنة
مشرف عام
مشرف عام
اهلاوي من عصر الفراعنة

الصوره الشخصيه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 N8016159874_8663

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 10:06 pm

اجابتك حلوة اوي يا جوجو
جوجو
مشرفه مميزه
مشرفه مميزه
جوجو

التأسيس : 15/06/2009
الهوايه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Painti10
المزاج : احبه
المهنه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Engine10

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 11:30 pm

اختار الى بعدى مرمر
marmar
اهلاوى فعال
اهلاوى فعال
marmar

الصوره الشخصيه : أقبل على النفس واستكمل فضائلها ... فأنت بالنفس لا بالجسم إنسان ....
التأسيس : 20/10/2009
المزاج : لاتعليق

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 1:34 am

طيب انا عايزة سؤال صغير وهجاوبكو على الاسئله الكتيييييييييره دي ولو ان منها ما هو محرج بس مش مشكله هجاوب برده بس حد يقللي انا هرجع اكتب كللللل الكلام ده تاني في الرد وابدا اجاوب عليه ؟؟؟؟؟ وللا ايه الطريقه بالظبط لان بجد ما فياش حيل اقعد انقل بالكلمه وكمان لما بعمل نسخ او كده بيقللي ان الاعضاء المسجلين فقط هما اللي يقدرو ينسخو ..... لسه الجهاز مش معترف بالعضويه وللا ايه ؟؟؟؟ الله اعلم بس يا ريت تردو عليا ولما اعرف هجاوب على طول .....
乐 ZoOoOMA 乐
administrateur
administrateur
乐 ZoOoOMA 乐

التأسيس : 14/06/2009
الهوايه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Chess10
المزاج : حزين
المهنه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Progra10

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 9:33 am

ههههههههههههههههههههههه
لايا مرمر بصى انتى هاتيجى فى الصفحة الرئيسيه
وتنزلى تحت خالص هاتلاقى حاجه اسمها حذف ملفات الارتباط ( الكوكيز )
واضغطى عليها هايجيلك رساله بتأكيد طلب الحذف اضغطى نعم
بعد كده اقفلى الصفحه خالص وافتحى صفحه جديده واعملى تسجيل دخول باسمك والباسوورد بتاعك عااااااادى
هاتلاقى كله تمام بعد كده وبينسخ معاكى وميه ميه
ولو كل ده مانفعش خدى الاسئله اقتباس وبعدين عدلى فيها براحتك
اما بالنسبه للقب رادار المنتدى فبقول لعسولة الاهلى لازم الواحد ياخد باله من الغلطات دى بس احنا كلنا بتغلط والانسان مش ملاك
بس المهم الواحد يتعلم من خطأه وازاى بقى هايتعلم من خطأه من غير مايعرفه علشان كده برضو عايزين كلنا نبقى رادارات علشان الواحد يعرف الخطأ ومايتكررش
ومنتظر رد مرمر
وشكرا
https://ahlynever.ahlamountada.com
marmar
اهلاوى فعال
اهلاوى فعال
marmar

الصوره الشخصيه : أقبل على النفس واستكمل فضائلها ... فأنت بالنفس لا بالجسم إنسان ....
التأسيس : 20/10/2009
المزاج : لاتعليق

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 1:25 am

•• بسم آلله آلرحمن آلـرحيم

/ هل كنت مشآآآآكس أوكنت على نياتك وهادئ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Rolleyes
يعني بين ده وده وحتى الان اوقات بكون في قمة الهدوء واوقات بكون هبله ومش ببطل دحك ههههههههههههههه ( الاعتراف بالحق فضيله )
/ كنت بزر قصدي طفل مميّز عند شخص ما؟؟ يعني كنت أغلا البزراآآن وإلا مصفوق على الرصيف؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 86
عند بابا وعمتي وجدتي ( ام امي ) وخالاتي ده غير بنات عماتي وخالاتي وخيلاني وناس كتير كده انا بحبهم جدا وهما كمان بيحبوني .......
/موقف حصلّك وأنت صغير وللحين مأثر فيك؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Cool
كنت في مدرسه وانا صغيره تقريبا كده كي جي تو وكنت اتخانقت انا وصاحبتي في المدرسه (من صغري متشرده ههههههههه) ويومها صاحبتي مسكتني من شعري وخبطت راسي في الجدار ولحد الوقتي في علامه في راسي بس مش واضحه اوي يعني وقعدت يومها اعيييييط كتييير جدا واقول لماما خديلي حقي ما ليش دعوه هههههههههههه (ما بتهدش هههههههههههه )
/ أكبر عيديّة آخذتها ..كم كآنت .. ومنْ من ؟؟؟ وش كان شعورك وقتها؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Tongue
اخدت من جدي 300 جنيه ودي كانت حاجه كبيره اوي بالنسبه ليا ساعتها
/ من أقرب طفلـ/ـة من الجماعة كانت أقربلك؟؟ يعني مايضربك آو تضربك ولا تهاآوشك ولآ يهآوشك؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Smile
كانت بنت عمتي هيه قدي وانا وهيه اكتر من الاخوات
/ وش اكثر حاجه كوونت تحبهاا في طفوولتك الرائعه ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Flower2
كنت بحب النشاط والبراءه والدحكه اللي فيها واللي مهما حصل مش هتتعوض ابدا
/ ماهو مستواك اللي كنت فيها " مرتفع / متوسط / سموول " ؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 84
مرتفع (ده من ناحية البراءه ...كانت فيا براءه مش طبيعيه ... وكمان من ناحية الدحك كنت مرحه جدا
/ ايش ترتيبك بين اخوانك ؟ وهل هذآ الشئ اثر في مسيرتك الطفوليه ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 1763_0133
الوسطى ... اه مأثر من ناحية اني ما كنتش بعرف اوفق في التعامل ما بينهم كان قبلي اتنين وبعدي اتنين ومع الكبار كبيره ومع الصغار صغيره بس الحمد لله كل حاجه اتظبطت الوقتي ......
/ ايش اكثر مكان كنت تحب تروح له ؟؟ " ملاهي . حديقه ... الخ
كنت بحب اوي ان احنا نقعد في البيت ونلم كل العيله والله لمه ما تتعوض لا بملاهي ولا بغيره عارفه انه تفكير مش طفولي خالص بس مش مشكله
/ ايش اكثر لعبه كنت تحب تلعب فيهاا ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 9a8d79ad8bbcec264e30ceb57a380f4e
العب بيها كانت العروسه طبعا وكنت كمان بحب اوووي لعبة استغمايه ولو حد عايز يلعب الوقتي انا معاه
/ هل كنت تضرب والا تنضرب والا لاتهش ولاتنش ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 87
ممكن لو اتضربت اضرب لكن اضرب حد كده من الباب للطق لا
/ هل كنت تبكي كثير ؟؟
يعني مش كتير اوي بس ما فيش طفل ما بيعيطش
/ ايش اكثر فلم كرتوون كنت تحب تشووفه ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Comp
كنت متابعاه اووي وبحبه اوي لحد الوقتي المحقق كونان

وكمان كان في واحد اسمه بوكيمون تقريبا معروف مش عارفه تعرفوه وللا لا
/ من اكثر واحد من اخواانك كان قريب منك ؟؟ يعني اللي تحب تلعب معاه ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 54
كانت اختي اللي اكبر مني على طول هيه اكبر مني بسنتين بس بحبها اوي وترعف عني كل حاجه وانا اعرف عنها كل حاجه من واحنا صغار
/ موقف صار لك ولحد الحين اذا ذكرته يضحكك ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Rolleyes
نفس موقف صاحبتي دي اللي فتحت راسي وكمان واحد

كنا مره في فرح ومن غير ما اقصد كسرت قله فوق راس واحد ولحد الوقتي لو افتكرت الموضوع ده بدحك من قلبي بس طبعا اللي يعيش اللحظه غير اللي يسمعها هههههههههههه
/ كنت تحب الحليب والا تشربه بالغصب ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Redface
بكرهه كره العمى استغفر الله ولحد الوقتي مش بطيق اشم ريحته حتى
/ كيف كانت طفولتك بأيامـ رمضان ؟ كنت تصوم قدام اهلك ومن وراهم تفطر ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Rolleyes
كنت بصوم الحمد لله للمغرب واوقات كنت بكسل بصراحه فبفطر
/استايلك وانت صغير.. كيف كآن؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 55
كنت شيك جدا وكنت بحب انا اللي اختار هدومي بنفسي واحب اني اكون ملفته للنظر وكل يوم لبس شكل ده زمااان يعني هههههههههههههه
/كلمه دآآيم على لسآنك!! كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Smash
هوه انا فاكره قلت ايه امبارح لما هفتكر كنت بقول ايه ايامها
/هل هناك شخص كنت دايم تتبلى عليه يعني تسوي المصيبة وهو ينضرب ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 71
لا بصراحه كنت احب اني لو عملت بلوه انا اللي اشيلها ويا ما شلت ههههههههههههه
/جريمة او مصيبة لـ هذا اليوم تذكرها و مستحيل تنساهاا ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 102
حكاية القله اللي كسرتها فوق راس واحد دي هههههههههههههههههههههه
/ما هو اقوى عقاب في حياتك ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 95_sad
ماما خاصمتني اسبوع كامل وكل ده ليه عشان كان عليا امتحان في مادة التوحيد واحنا عندنا التوحيد والفقه والحديث والتجويد كل دول في كتاب واحد وجيت على اسبوعين الامتحانات والكتاب ضاع مني ويومها ماما فضلت مخاصماني اسبوع كامل عشان اهمال وطبعا الان بقيت بحافظ على الكتب زي عيني ههههههههههههههههههههه
/نشيد كنت تحبه أيام الطفوله ؟؟
اكييييد اكييييييييد بلادي بلادي ولكن للاسف عمري ما قلته في طابور الصباح

وكمان كنت بحب اوووي انشودة كرتون ريمي كنت بعشقها وحتى الان بصراحه
/ماهي الموآقف اللي عرضت فيها اهلك للاحراج؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Tongue
في يوم رحت قلت للمدرسه في وشها انتي شرحك وحش ومش بيعجبني (بجاحه باه ههههههه) المهم قامت المدرسه زعقتلي جامد يومها وكانت مدرسه عصبيه جدا واخدتني للمديره وعنيكو ما تشوف الا النور لا وكمان بلوه بزياده ان ماما بتشتغل في المدرسه يعني كنت هسببلها رفد ههههههههههههه
* بحكم طفوله ان الواحد يكون برئ وحبيت اسال عن

/اكثر موقف صدمك يوم انت صغير واثر عليك يوم كبرت ؟!.. كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 1763_0133
مش فاكره والله
/كيف كان اول يوم مدرسه لك بكيت ولا لا ..؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 1763_0133
لا لانه كنت اعرف اغلب المرسات والبنات اللي هناك وكمان كان ليا صاحبتي اعرفها من قبل المدرسه فكانت عادي يعني
/ ضعت في مكان؟ .. سوق او حديقه او كورنيش ..؟... كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 79
يااااااااااااااااه ده انا يا ما ضعت والحمد لله بلف لفتي وارجع بس اكتر مكان ضعت فيه وما عرفتش ارجع كنت في الحرم في المدينه وضعت وقعدت امشي امشي واعيييييييييط وفي الاخر ببص لقيتني في قسم الرجال هههههههههههه بعدين بالصدفه شفت صاحب بابا واخدني ووصلني للبيت
/وشهي اجمل هديهـ خذتها في طفولتك...ومانسيتها ابد...؟! كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 79
كانت 3000 ريال سعودي في مسابقه للقران الكريم وكان معاها درع لحد الوقتي عندي بس طبعا ال3000 ريال طااااااااااارت هههههههههههههههه
/بصراحهـ من كنت تحب بطفولتك اكثر امك ولا ابوكـ....؟! كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 79
بصراحه انا بعشق بابا انا ايوه بحب ماما بس من صغري والى الان بحب بابا اكتر مع انه عصبي و لو جالي عريس زي بابا ويحبني بس من غير العصبيه دي هوافق عليه وانا مغمضه هههههههههههههه
/في انسان معين تحس انك كرهتهـ في طفولتك وذا ليهـ...؟! كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 79
لا انا عمري ما عرفت اكره حد حتى الوقتي مهما يعمل فيا عمري ما اكرهه
/متى هي المرة من المرات اللي حقدت فيها على اهلك وانت صغير\يعني سوولك
لا ما فيش
/لحقت تتابع/ين سبيستون ؟؟ ولا القناه الاولي بالصبح والعصريه ؟؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 54
لا لحقت طبعا انا مش من زمان كده
/هـل كنت تغلط في نطق الحروف ..؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 54
اه طبعا وبالذات حرف الراء والسين كعادة كل الاطفال
/موقف سويته ..والى الحين مااحد يدري عنه ؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 47
بصراحه يوم ما كسرت القله لحد الوقتي ما حدش من اهلي يعرف بس اهه جيت عندكو وفضحت نفسي بنفسي بس يللا مش مشكله خلاص الراجل باه سليم والحمد لله ونسى الموضوع اصلا
/مين اعز صديق طفولة و الى الان متواصل معه>><؟ كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 48
ليه صاحبه اعرفها من قبل ما ادخل مدرسه لحد الوقتي بس خلاص اخر سنه ونفترق للاسف

<<مآخليت سوآآل مآجبته .. كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Redface
وأرررشح

؟!
عبد السلام حسين

يااااااااااااه والله كانت ايااااااااام تسلمي يا سلمى فكرتيني بالذي مضى ههههههههههههههههه
جوجو
مشرفه مميزه
مشرفه مميزه
جوجو

التأسيس : 15/06/2009
المزاج : احبه
المهنه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Engine10

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 1:34 am

اجبات حلوة كلها ويلى ورينا اجاباتك يا عبد السلام
乐 ZoOoOMA 乐
administrateur
administrateur
乐 ZoOoOMA 乐

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 10:21 am

منتظرينك ياعبدو ياللا
واجاباتك جميله يامرمر
اهلاوي من عصر الفراعنة
مشرف عام
مشرف عام
اهلاوي من عصر الفراعنة

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 10:37 am

اجاباتك حلوة يا مروة
عسولة الاهلى
مشرفه
مشرفه

الصوره الشخصيه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Lb0bl7suw
التأسيس : 05/10/2009
الهوايه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Sports10
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 29, 2009 7:40 pm

هههههههه

الطفوله ايام لا تعود
الملاك البرئ
مشرفه
مشرفه

الصوره الشخصيه : blameless angel
التأسيس : 26/09/2009
الهوايه : كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 Writin10
المزاج : قلق

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 30, 2009 1:36 am

اجابات روعة يا ميرو اما الدحك فانا اكتر وحدة اتاذيت وبتاذى منة كل يوم وربنا يعين اهلك يا بنتى وبنتظر عبد السلام
اهلاوي من عصر الفراعنة
مشرف عام
مشرف عام
اهلاوي من عصر الفراعنة

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 17, 2009 5:20 pm

يلا عبدو
乐 ZoOoOMA 乐
administrateur
administrateur
乐 ZoOoOMA 乐

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي   كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 05, 2009 3:05 pm

شكل عبده ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اختارى حد غيره يامرمر

كرسي الطفولـ’ـة},,ليتني طفـل أكبر همومي~لعبتي
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» أكبر سرقة و أغبى احتلال و أغبن مقاومة في التاريخ !!!!